Complimenten en klachten

Heb je complimenten of klachten over je ervaring bij Kompassie? Laat het ons weten!

Bij Kompassie doen onze vrijwilligers en medewerkers elke dag hun best om je zo goed mogelijk te ondersteunen. We waarderen het als je laat weten wat je als prettig of waardevol hebt ervaren, een complimentje doet altijd goed!

Heb je een verbeterpunt of ben je ergens niet tevreden over? Dan horen we dat natuurlijk ook graag. Jouw feedback helpt ons om onze dienstverlening nog beter te maken.

In eerste instantie kun je terecht bij de medewerker in kwestie of bij de directeur. Komen jullie er samen niet uit of is het een kwestie die je liever niet met hen bespreekt? Dan kun je contact opnemen met de vertrouwenscontactpersoon van Kompassie.

Vertrouwenscontactpersoon

Bij Kompassie vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom, veilig en serieus genomen voelt. Toch kan het gebeuren dat je iets meemaakt wat niet goed voelt. Denk aan vervelende opmerkingen, ongewenst gedrag, spanningen of situaties waarin je je onveilig voelt.

In zulke situaties kun je terecht bij de vertrouwenscontactpersoon van Kompassie. Die is er speciaal om te luisteren naar jouw verhaal. Het contact is vertrouwelijk. Je kiest zelf wat je wilt vertellen en of je samen wilt verkennen wat eventuele vervolgstappen kunnen zijn.

Heb je ergens mee gezeten, of zit je er nu mee? Of twijfel je of het ‘erg genoeg’ is? Neem gerust contact op. Even praten kan al veel verschil maken.

Binnen Kompassie is Nena van der Heijden vertrouwenscontactpersoon. Zij is te bereiken via:

n.vanderheijden@kompassie.nl
06 13 28 62 72
(070) 427 32 40
Ma-Vr